Zo geef je de promotie van jouw bedrijf een eigen draai!Kan jouw bedrijf wat meer aandacht gebruiken? Geef een eigen draai aan de promotie van jouw bedrijf en organiseer iets creatiefs. In deze blog geven we je wat ondersteunende ideeën hiervoor, dus lees gauw verder! 1. Ga sociaal! Sociale media is een krachtig instrument dat kan helpen uw bedrijf te promoten. Gebruik platforms zoals Twitter, Facebook en LinkedIn om potentiële klanten te bereiken en hen te laten weten wat u doet. Publiceer jouw promotiemateriaal op een “catchy” manier, zodat het blijft hangen bij de (potentiële) klant. 2. Maak een video – Een video is een geweldige manier om te laten zien wat uw bedrijf doet. Maak een kort filmpje waarin u uitlegt wat u doet en waarom iemand uw producten of diensten zou moeten gebruiken. Vooral bij bedrijven waarvan je het niet verwacht kan dit een creatieve manier van promotie zijn. Neem anekdotes en ervaringen mee en breng zo een verhaal over op een professionele manier. 3. Schrijf een blog – Een blog is een geweldig platform om informatie over uw bedrijf te delen. Gebruik het om nuttige tips te geven, case studies te delen, of een kijkje te geven in hoe het is om bij uw bedrijf te werken. Door persoonlijke ervaringen en anekdotes te beschrijven, kom je daarnaast een stuk persoonlijker over. Zo kan je buitenstaanders beter overtuigen van jouw verhaal! 4. Organiseer een evenement. Evenementen zijn een geweldige manier om buzz te genereren. Daarnaast is het een spontane manier om aandacht te trekken bij buitenstaanders. Tijdens zo’n evenement kan je gelijk van de gelegenheid gebruik maken om jouw product of dienst in een positief daglicht te zetten. Het kan in zo’n geval belangrijk zijn om jouw product of dienst als “noodzakelijk” te laten overkomen. Op deze manier overtuig je de klanten beter van jouw merk. Ook is het belangrijk om herkend te worden. Hiervoor kan je kleding met bedrukken van jouw merk dragen. Dit kan je bijvoorbeeld bij https://drukwerkconcurrent.nl/ laten doen!
|
https://drukwerkconcurrent.nl/ |